Etapy współpracy

Przygotowanie wymarzonego przyjęcia nie jest łatwą sprawą, trzeba pamiętać
o najdrobniejszych detalach,które często spędzają sen z powiek,
tl_files/logo/logo-violet-bright.gif jesteśmy My
i z wielką przyjemnością krok po kroku zaplanujemy i zorganizujemy przyjęcie, dając Państwu możliwość beztroskiego oczekiwania na zbliżające się wydarzenie.

Nasza współpraca będzie przebiegać w kilku etapach:

ETAP 1
Kontakt telefoniczny lub mailowy.
Przed naszym pierwszym spotkaniem prosimy o wypełnienie ANKIETY  abyśmy mogły wstępnie poznać Państwa oczekiwania.

ETAP 2
Niezobowiązujące spotkanie w dogodnym dla Państwa miejscu i terminie będziemy mogły bliżej poznać Państwa życzenia i oczekiwania co do planowanej uroczystości. Przedstawimy charakter naszej pracy i wstępną ofertę firmy.

ETAP 3
Przygotowanie wstępnego scenariusza uroczystości i opracowanie szacunkowego budżetu, uwzględniając potrzeby i możliwości Klienta.
Do tej pory nie obciążamy Klienta  żadnymi kosztami i nie zobowiązujemy do skorzystania z naszej oferty.

ETAP 4
Podpisanie umowy.
Jeżeli przygotowane przez nas propozycje będą spełniać Państwa oczekiwania
i zdecydujecie się na współpracę z nami, podpisujemy umowę. Jeszcze raz omawiamy warunki naszej współpracy, szczegóły ceremonii lub przyjęcia, budżet i rozpoczynamy realizację powierzonych zleceń. Jeśli pojawią się jakieś pytania lub wątpliwości,to dobry moment by wszystko wyjaśnić.

Od początku naszej współpracy jesteśmy do Państwa dyspozycji. Utrzymujemy stały kontakt
z Klientem informując o etapie przebiegu prac organizacyjnych, konsultując poszczególne elementy przygotowań,a także przypominając o zbliżających się terminach np. podpisania dokumentów w urzędzie.
Z wielkim zaangażowaniem  zajmiemy się organizacją poszczególnych etapów przyjęcia zrobionego na miarę naszego Klienta!

Wypełnij ANKIETĘ i/lub skontaktuj się z Nami!